مقالات

بررسی برترین محصولات صادراتی ایران به جهان

0
(0)
بهترین محصولات صادراتی ایران

بهترین محصولات صادراتی ایران

برترین محصولات صادراتی ایران به جهان را می خواهیم در این مطلب معرفی می کنیم تا با هر یک از آنها آشنا شوید. کشور ایران از جمله کشورهایی به شمار می رود که دارای کالاهای صادراتی با ارزشی می باشد.  صنایع دستی، محصولات دامی، محصولات کشاورزی و … از جمله محصولاتی به شمار می روند که در کشور ایران به صورت گسترده تولید می شوند. فرش، زعفران و پسته به عنوان بهترین کالاهای صادراتی هستند و قیمت شان تا حدودی بالا می باشد. به طور کلی باید بگوییم کالاهای صادراتی باید با کیفیت بسیار عالی صادر شوند. در صورتی که کیفیت کالاهای صادراتی مناسب نباشد مشتریان زیادی نخواهند داشت. بنابراین زمان خرید پسته باید کیفیت پسته را بررسی نمایید.

معرفی دقیق برترین محصولات صادراتی ایران به جهان

برخی از برترین محصولات صادراتی ایران به جهان که طرفداران زیادی دارند عبارت هستند از :

1. فرش بهترین محصول صادراتی ایران

فرش های دستباف ایرانی به عنوان بهترین محصولات صادراتی ایران به جهان شناخته می شوند. قیمت هر یک از فرش ها دستباف ایرانی تا حدودی زیاد است. البته بافتی که برای فرش ها در نظر می گیرند مهمترین فاکتور قیمت گذاری آنها به شمار می رود. برخی از فرش های دستباف که با نخ ابریشم بافته شده اند گران تر هستند. تعداد رج و نوع بافت از جمله مواردی به شمار می روند که هزینه فرش های دستباف را تعیین خواهند کرد.

فرش بهترین محصول صادراتی ایران به جهان

فرش بهترین محصول صادراتی ایران به جهان

 

به طور کلی باید بگوییم فرش های دستباف به عنوان بهترین کالاهای صادراتی شناخته می شوند که کشورهای زیادی آنها را خریداری می کنند. فرش ایرانی یکی از ارزشمندترین کالاهایی به شمار می رود که مدل های زیادی دارد. برخی از فرش های ماشینی هستند که کیفیت خوبی دارند و این فرش ها هم به کشورهای خارجی صادر می شوند. بیشتر کشورهای جهان، فرش ایرانی را به عنوان یک کالای ارزشمند می خرند و هزینه زیادی را برای تهیه فرش ها پرداخت می کنند. درخشندگی و جلوه خاصی که در فرش های دستباف ایرانی مشاهده می کنید بسیار زیاد است.

2. پسته بهترین محصول صادراتی ایران

بین انواع برترین محصولات صادراتی ایران به جهان باید پسته را به عنوان مهمترین کالا معرفی کنیم. پسته از نظر طعم و مزه بی نظیری که دارد مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است. در بازارهای جهانی مدل های متنوع پسته را مشاهده می کنید که مشتریان زیادی دارند. یکی از مهمترین نکاتی که جهت صادرات پسته رعایت می شود، بررسی کیفیت پسته است. اگر پسته های صادراتی کیفیت خوبی نداشته باشند بدون شک مشتریان زیادی نخواهند داشت. پسته های صادراتی ظاهر زیبایی دارند و طعمشان هم بی نظیر است. پسته های صادراتی اندازه شان درشت است و در بسته بندی های مناسبی قرار می گیرند. فروشگاه آجیل منوچهری حجم زیادی از پسته های صادراتی را به بهترین نحو ممکن بسته بندی می کند و به کشورهای خارجی ارسال می نمایند.

پسته بهترین محصول صادراتی ایران به جهان

پسته بهترین محصول صادراتی ایران به جهان

همانطوری که می دانید پسته های صادراتی دسته بندی های متنوعی دارند و هر یک از آنها قیمت شان با یکدیگر فرق می کند. انواع پسته هایی که صادراتی هستند بدون شکستگی می باشند و طعم بسیار عالی دارند. پسته هایی که ظاهرشان شکسته است و لکه دار می باشند مشتریان زیادی را به خود اختصاص نمی دهند. برخی از پسته های صادراتی اندازه بسیار درشتی دارند و برخی از آنها متوسط می باشند. کشورهای خارجی مدل های متفاوت پسته های ایرانی را سفارش می دهند. در صورتی که کیفیت پسته صادراتی بسیار عالی باشد باید بگوییم که هزینه خرید پسته تا حدودی افزایش می یابد.

3. زعفران بهترین محصول صادراتی ایران

زعفران هم به عنوان یکی از برترین محصولات صادراتی ایران به جهان شناخته می شود که مشتریان زیادی دارد. زعفران از جمله گیاهانی به شمار می رود که طعم و بوی بی نظیری دارد. غذاهای ایرانی با زعفران بسیار خوشمزه می شوند و به همین دلیل افراد زیادی اقدام به خرید زعفران که یک گیاه خوشمزه و خوشبو است می کنند. کالاهای با ارزش ایرانی به کشورهای خارجی صادر می شوند. زاگرس زعفران هم از جمله کسانی است که چند سالی است که بر روی صادرات زعفران کار می کند. زعفران از جمله کالاهای با ارزش ایرانی شناخته می شود که حجم زیادی از این کالا به کشورهای خارجی ارسال می گردد. برای صادرات زعفران به کشورهای خارجی امکان دارد شرایط پیچیده ای در نظر گرفته شود. به طور کلی باید بدانید که صادرات زعفران بر اساس نوع کشور مقصد فرق می کند.

زعفران بهترین محصول صادراتی ایران به جهان

زعفران بهترین محصول صادراتی ایران به جهان

هر یک از کشورها بر اساس شرایط فرهنگی و اقتصادی که دارند رقم خاصی از زعفران ها را سفارش می دهند. بسته بندی های متنوعی از زعفران را مشاهده می کنید که هر یک از آنها حجم متفاوتی از زعفران را در خود جای می دهند. شما به عنوان مشتری کالاهای صادراتی می توانید سفارش آماده سازی بسته های زعفران را به صورت اختصاصی ثبت نمایید. صادرات زعفران با سود خوبی همراه است. به طور کلی صادرات هر یک از کالاهای با ارزش ایرانی، سود خوبی به همراه دارد. برای اینکه صادرات زعفران، پسته و فرش به بهترین نحو ممکن انجام شود باید کیفیت آنها عالی باشد. زعفران های با کیفیت مشتریان زیادی دارند و هر ساله حجم زیادی از این  انواع زعفران به کشورهای خارجی ارسال می شوند.

برترین محصولات صادراتی ایران به جهان و شرایط صادرات آنها

برای اینکه برترین محصولات صادراتی ایران به جهان را انتخاب کنید باید شرایط صادرات آنها را به خوبی ارزیابی نمایید. از آنجایی که کالاهای صادراتی متنوع مانند پسته، زعفران و فرش به کشورهای خارجی ارسال می شوند، قیمت آنها بر اساس نرخ بین المللی می باشد. شرایطی که جهت صادرات کالاهای با ارزش تعیین می شوند تا حدودی دشوار هستند. شما برای صادرات انواع کالاهای صادراتی باید مجوزهای ضروری را دریافت نمایید. مجوز بهداشتی یک یاز مهمترین مجوزهایی به شمار می رود که برای صادرات کالاهای متنوع مانند پسته، فرش و زعفران باید دریافت شود. گمرک تمامی مجوزهایی که مربوط به صادرات کالاهای با ارزش می باشند را از شما دریافت می کند.

اگر اطلاعاتی در مورد شرایط صادرات برترین محصولات صادراتی ایران به جهان ندارید بهتر است با افرادی که در این زمینه تخصص و تجربه بیشتری دارند مشورت کنید. هر یک از کالاهای صادراتی که به کشورهای جهان ارسال می شوند باید فاکتور پروفرما داشته باشند. در فاکتور پروفرما اطلاعاتی که مربوط به ویژگی های کالا، قیمت، نام فروشنده، نام خریدار، نحوه بسته بندی و … می باشد را وارد می نمایند. بازرسین گمرک تمامی اطلاعاتی که در این فاکتور وجود دارند را بررسی می کنند و سپس با صادرات کالا موافقت خواهند کرد. هر یک از مواردی که مربوط به قانونی بودن صادرات کالاهای پر طرفدار مانند پسته و زعفران می باشند باید رعایت شوند.

اخذ گواهی سلامت برای صادرات کالاهای ارزشمند

بعد از اینکه برترین محصولات صادراتی ایران به جهان را انتخاب کردید و شرایط صادرات آنها را محیا نمودید باید گواهی سلامت هر یک از کالاها را دریافت کنید. در صورتی که کالاهای صادراتی دارای گواهی سلامت نباشند یعنی به درستی بسته بندی نشده اند و کیفیت شان مناسب نیست. هر یک از خشکبارهایی که باید به صورت فله ای بسته بندی شوند، به گواهی سلامت نیاز دارند. برای دریافت کردن گواهی سلامت نیاز است تاییده های لازم را از کشور مورد نظر بگیرید. افرادی که تاجر کالاهای صادراتی هستند تمامی نکاتی که مربوط به گواهی سلامت می باشند را می شناسند و آنها را به خوبی رعایت می کنند.

بهترین صادر کننده کالاهای با ارزش ایرانی

کشورهای اروپایی، آمریکایی و … ازجمله کشورهای مهمی به شمار می روند که برترین محصولات صادراتی ایران به جهان را انتخاب می نمایند. کالاهایی که به کشورهای مورد نظر ارسال می شوند ارزش زیادی دارند و قیمت هر یک از آنها با یکدیگر فرق دارد. دقت داشته باشید که برای صادرات کالاهای با ارزش به کشورهای دیگر باید شرایط هر یک از کشورها را به خوبی ارزیابی کنید. برخی از کشورهایی که صادرات کالاهای با ارزش ایرانی را انجام می دهند مجوزهای قانونی را ارائه نمی دهند. اگر می خواهید با خیال راحت بهترین کشور مقصد را برای صادرات کالاهای متنوع مانند پسته و زعفران انتخاب کنید باید با کارشناسانی که در این زمینه تخصص و تجربه بیشتری دارند مشورت نمایید.

خرید پسته صادراتی ایران به جهان از فروشگاه آجیل منوچهری

اکنون که به خوبی با برترین محصولات صادراتی ایران به جهان آشنا شدید بهتر است برای خرید آنها به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. . اگر به دنبال بهترین و با کیفیت ‌ترین پسته هستید می ‌توانید با کارشناسان فروشگاه آجیل منوچهری مشورت کنید. شماره پشتیبانی فروشگاه 09926647903 است و آدرس اینستاگرام این فروشگاه Manouchehri.nuts  می باشد. تمامی محصولات فروشگاه دارای استانداردهای لازم هستند. فروشگاه آجیل منوچهری به عنوان بزرگترین تولید کننده آجیل و خشکبار شمال ایران شناخته می ‌شود. همچنین صادرات بهترین کالاهای با ارزش مانند زعفران و پسته از طریق این فروشگاه به کشورهای دیگر انجام می شود.

فروشگاه آجیل منوچهری حدود ۲۰ سال سابقه فعالیت دارد و رضایت مشتریان را کسب کرده است. تمامی دستگاه‌ های فروشگاه آجیل منوچهری اتوماتیک هستند و بسته ‌بندی محصولات بدون دخالت دست انجام می ‌شود. ارسال انواع محصولات سراسر ایران در کمترین بازه زمانی انجام خواهد شد. هر یک از انواع خشکبارهایی که در این فروشگاه به فروش می رسند کیفیت خوبی دارند و به عنوان کالای درجه یک به مشتریان ارائه می شوند. شما می ‌توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید و خواص پسته را در وب سایت فروشگاه ارزیابی نمایید.

این صفحه چه قدر برای شما مفید بود؟

امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *